Awake with red eyes

Godmorgon alla. Nu kanske jag börjar blogga lite mer om jag har lust med det.
Har precis vaknat ialf.. eller varit vaken i 1,5 timme kanske man har leget i sängen och lyssnat musik och tänkt bara. Anna och Hanna drog vid 12 (då jag vaknade) Dom skulle typ hem elr något :p
Igår- Så var vi tre bara hemma. Åt nere på röda stugan och så solade jag solarium och så hyrde vi en film :)
Så det blev myspys :)
Och i lördags hade jag hemma fest som spårade ur.. Ambulans fick komma.. Saker blev snodda :@
och självklart kom mamma hem mitt i festen typ och va sur på mig. Men full som jag var så brydde jag mig inte så mycket. Men det var väll helt okej med umgänget :) Vi blev ca 20 pers.
Nu ska jag nog ta och göra mig lite frukost? :)

Allt för mig nu på morgonen
Puss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0