Hathat dag...

Helluu, förlåt åter igen för mitt dåliga utdate..
Igår- va jag Johanna Ester och Felicia och badade i eriksdalsbadet! Kul och skönt var det faktiskt :D
När jag kom hem vid halv sex så lästa jag i min älsklingsbok (twilight) och sedan somnade jag vid halv sju.
Var skönt att få sova ut en hel natt faktiskt.

Sedan idag så tappade jag mitt nyköpta cigg paket! *arg*
Samt haft huvudvärk hela dagen. Fast har gjort pannkakor på kallköket! *gott*
Fick veta också att jag fick IG i kallköket så jag måste ha 1-2 extra lektioner med tvåerna
någon dag när resten av klassen har sovmorgon... Så min dag har inte varit så speciellt bra..
Men imorgon är det fredag och det betyder fest :D !



Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0