If i could sleep

Ligger i sängen

drömmer mig bort till allt som var förut
då jag hoppades att det inte fanns något slut
när jag var nykär och tänkte på dig varje minut
när vi var med varandra varje dag och den ända jag såg var min debut
dig älskling är den jag älskade mest på jorden
när du höll om mig om natten och jag hörde dom där ackorden
som du spelade för mig tills jag skulle somna och hamna på jorden
samtidigt som du sade "dom där orden"

Jag drömmer mig bort till när det var bara du och jag
alla våra minnen som blev större för varje dag
när jag var dig nära och hörde dina andetag
det var då jag log och var så glad
Jag minns när vi badade i somras
när vi åt våra bullar och hade köpt oss glass
när du höll om mig under vattnet visste att det alltid skulle vara vi.

Jag drömmer mig bort när du älskade bara mig
Jag drömmer mig bort när jag var din underbara tjej
Jag drömmer mig bort när vi bråkade om en skit grej
Jag drömmer mig bort till då jag var lycklig
Jag drömmer mig bort till då jag var överlycklig

Jag försöker drömma mig bort till då det bara var vi
Men jag öppnar ögonen och inser att det är förbi
Att jag vänder mig om och hoppas du ligger brevid mig
Men som alla andra nätter har jag fel. Åhnej
Jag försöker glömma tiden med dig
Men jag vet att du är den ända för mig
Försöker komma på att jag för dig. bara var en fånig grej.

Jag drömmer mig bort att tårarna aldrig mer faller ner
Jag drömmer mig bort att jag aldrig mer ber
Jag drömmer mig bort att såren inte blir fler
Jag drömmer mig bort att olyckan sig avger


Jag drömmer mig bort och hoppas
Att du någonsin älskar mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0