Cuz one dance with the devil might last you forever.

Ligger i sängen och har precis fått fart på datorn *skönt*
Idag är dagen då jag tar et lungt för första kvällen sen lovet började.
Min kropp är rätt så död faktiskt.
Har hänt tråkiga saker för det mesta.. Men det kanske är för jag är en deprimerd psyko:)
Men det är en annan sak. Fått veta att den jag älskade mest ljög för mig i fem månader för han tyckte synd om mig? Vilken värld lever jag i?
Skulle bara vilja komma iväg från allt "i wish i was a bird, so i could fly far far away from here"

Imorgon får vi se vad som händer, vet inte riktigt än.
Kanske blir att åka till Kista där Anna bor.
Men vi har inte planerat något än. 

Förlåt för dålig update igen... Men bloggen är inte första handsval :)

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0