Förlåt för dålig update!

Nu sitter jag hemma hos syrran och ska snart åka med bussen hem.
Vi har ätit middag och så :)
Är bakis också.. Igår var vi på fest i huddinge som var lite konstig men funkade..
Dock väldigt tråkig i början men vi brudar styrade upp det :)
Var med Anna och Denise. Denise har jag inte festat med på ett år typ :O
Så det var kul även fast vi började fyllebråka som in i h*lvete.
Menmen.. Vi åkte hem i morse och var hemma runt halv 1 då vi lade oss i sängen direkt och sov :)
Denise och Anna är kvar hemma hos mig och väntar på att jag ska komma hem :p
Blir att kanske dra på fest om kl inte blir för mycket. Måste ju fixa mig också det tar tyvärr ett tag.
Men vi hörs senare:)

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0