Godmorgon

Hej sötnosar.
Nu är jag i skolan och redan haft två lektion har snart matte blää går i bästa gruppen oxå (stolt)
Sitter vid datan nu med Anna och Molly :)
Vi har precis varit ute och rökt.
Igår så somnade jag självklart till filmen vi kollade på som jag sade?:P
Blir att träffa jonte imorgon istället oxå för att jag slutar så pass sent :(
Sen blire fest oxå! äntligen fredag snart.
Så otroligt skönt med jackan nu oxå. Gosig och varm! Bra med päls (fast ser lite ut som en björn xD :) )
Men härma mig inte ;)
Har prov idag oxå på matlagningen och känner på mig att det inte kommer gå så bra för jag har inte lyssnat så speciellt bra när hon pratat om alla termer och skit :S
Skriver senare :)
Dagens outfit är även Mina nya skor, leggings och tröja :)

Puss D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0