Kvällsmys

Hej ni :)
Nu sitter jag hemma och kollar på two and a half men som jag älskar!
Idag har jag varit i skolan och sedan åkte jag till Skanstull med Molly och Anna och träffade någon Simon :p
Efter det drog jag och Anna till stan, skulle träffat Sebastin men vi blev dissade så Anna åkte te sig och jag åkte till forum och träffade Denise lite som jag tyvärr inte träffar så ofta längre :( Synd det...
Nu väntar jag på att Malin ska smsa så kommer hon hit så blir det cigg och snack tror jag som vanligt :)
Imorgon fyller älsklingen Anna år också så då ska jag hem till henne samt sova där :)
Bloggar senare när jag sitter vid min egna dator:)

Puss D


Kommentarer
Postat av: anna

haha jaaa älskling fyller o du sover hos mig :D <3 älskar dig

2009-10-20 @ 21:30:03
Postat av: Denice

Jaa :D älskar dig med <3

2009-10-21 @ 16:32:42
URL: http://deniceisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0