Right into death

Hallååå... Nu är jag hemma varit det en stund.
Idag va jag hos jeppe och chillade. Glömde mitt headset i skolan lr något också det sög. Fick åka långt utan att kunna lyssna på musik :( synd om mig!
Direkt när jag kom hem skulle jag skynda mig ner för att sola. Dom stänger ju 22.00 och när jag skyndat mig ner så är den avständ! Fan vad sur jag blev... Blev att gå min väg upp hem igen. Klädd i pundar kläder och kände mig verkligen sliten.. Är nog det också. Kan knappt äta längre. Var tog min matlust vägen??
Har ätit två måltider på två dagar. Kan inte äta annat än lunch. frukost och middag lusten e borta och känner mig illamående och svimfärdig. Dessutom när jag har fel i magen så jag verkligen MÅSTE äta alla tider man ska äta på en dag.. Har börjar röka mycket mer också det är nog pågrund av det. Men aja nu ska jag ialf göra en toast och försöka äta den :) Vill ju inte blir jättejätte smal haha.
Höres senare.

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0