Sometimes life smiles

Förlåt för att det här blir första inlägget idag sötnosar.
Men imorse (elr klockan 11) då jag gick upp var jag tvugen att skynda mig te skolan.
Va där halv två kanske och var med på varmköks lektionen.
Slutade vid kvart i fyra kanske istället för fem :)
Efter det drog jag Johanna (som fyller år idag Grattis!:D) och molly till T-centralen där Johanna träffade sin pojkvän och så åt vi på Mcdonalds :) Sen drog jag hem och städade mitt rum sen kom Jesper hit :)
Nu har jag precis ätit två mackor och druckit saft. Nu ska jag nog försöka sova lite ska upp klockan fem imorgon. Syyyyynd om mig.. Får se hur det går :) Hörs sen.



Puss & kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0