Första september!

Hej sötnosar.
Sitter i skolan och har datakunskap. Som är så grymt tråkigt men hemsidorna är inte spärrade här som i  grundskolan det är väldigt skönt. Kan sitta och surfa hela lektionen ;)
Faktsikt så har jag och Anna svarat på många frågor som man skulle svara på. Eller för det mesta svarade jag och hon skrev av ;P Började 10.10 idag så det är oxå skönt. har lunch om en halvtimme typ. Sedan slutar jag fem... Gymnasiet har så jobbiga tider tycker jag. Van vid att sluta före tre varje dag liksom. Fast det är skönt med alla min sovmornar :) Men nu ska jag fixa med lite saker här.

Puss D

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där ;) haha jag skriver av dig för att jag inte kan svara på frågorna själv (a) <3

2009-09-01 @ 11:25:40
URL: http://itsallaboustus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0