God morgon!

God morgon alla!
Förlåt igen för dålig upptadering. Har varit med vänner och sånt.
Men nu sitter jag i skolan :) Har tagit lite bilder som jag kan lägga upp ikväll :)
Har datakunskap nu som första lektion. Det e ganska skönt att bara kunna chilla vid internet :)
Sov hos Elin inatt! Åkte till henne igår efter skolan och vi tog det lungt för det mesta.
Sen kom Elins kompis Malin och vi chillade framför tvn ;D Vi gick och lade oss tidigt!:o
Inte vanligt för mig. Somnade vid kvart i elva typ :O :D Känner mig stolt.
Ska nog börja gå och lägga mig tidigare känner mig så mycket piggare på dagen då.
Idag slutar jag fem... Hur ska jag orka?

Föresten så har mitt kompis gått ut på mobilen!
Så kan inte smsa men har ett annat nummer jag smsar ifrån.
Men om jag inte svarar så är det därför :) Så ni vet!

Jag skriver ikväll när jag kommer hem och har lite tid :)

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0