Godkväll

Godkväll bloggen!

Jag sitter och lyssnar på låten Medina - flashback. Så otroligt bra!
Idag har jag varit i skolan och vi fick sluta en timme tidigare:d haha vi styckade kyckling:D
Fett synd om den stackars kyckling som en gång hade left... hah såg hur den skrek efter mig.
Dock som tur var så var ju fjädrarna och huvudet borta :) Men kunde fortfarande gå med min hjälp hihi.

Efter skolan drog Jag, Anna, Johanna och Jonna till Centrumet i globen och käkade på donken sen så skulle Anna möta sin mamma, och efter en stund åkte Jonna hem så jag och Johanna chillade tills hon skulle möta sin mamma i gullmars och då åkte jag hem :) Blev väldigt sur oxå när man kommer hem och märket att en falsk vän har snott ett par jeans av en, smink och örhängen av en.. Skit kul. Men ska få reda på vem det är! Dom jeansen är inte billiga heller för den delen...



Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0