Godmorgon?

Hej bloggen.
Igår hade vi en ganska skön men konstig kväll hah.
Det började med att vi drog till tanto med ett par stycken och satt där tills snuten kom i pikebuss och jag började kubba som fan :p ush det var jobbigt. Sen drog vi till Telefonplan och träffade Erik och sen drog vi på en fest där och ja det slutade väääldigt bra för mig den kvällen hahah. Anna var min söta barnvakt :D
Kunde inte säga att jag mådde bra precis.. Men det var helt okej. Ikväll ska jag och anna nog bara ta det lungt hemma. Är för seg.. :p Kanske bjuda hit någon :)
Vi har precis ätit äggmacka oxå. det var gott :) Men nu ska vi chilla mera.

Puss & kram D

Kommentarer
Postat av: a'

Haha bästavän :) Alltid lika kul med dig :) <333 äslakr dig

2009-09-22 @ 10:57:47
Postat av: denice

Naw gumsan!<3 detsamma. Älskar dig med <3

2009-09-22 @ 11:04:58
URL: http://deniceisme.blogg.se/
Postat av: lajseiy

nää hon har en likadan :Pfast mindre

2009-09-22 @ 16:44:29
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0