GODMORGON!

Äntligen kommer jag in på datorn efter att ha försökt i kanske en halvtimme...
Har inte kunnat vara inne på bloggen för att min dator hemma är helt konstig..
Men vill ni veta vad jag gjorde i helgen så var det ju fest i fredags:)
Sen i lördags så var det chill kväll med anna och Jesper, senare kom oskar :)
Vi kollade på typ 10 filmer totalt? haha. Va uppe till halv 10 på morgonen.
Inte konstigt att jag och anna sov till halv sju på kvällen sen :p
Vi hyrde även tre filmer, i taket lyser stjärnorna, barnhemmet och wild child.
Riktigt bra alla tre! Jag och anna börjde gråta när vi såg i taket lyser stjärnorna. Sett den förut på bio men den e så sorglig! :(
På söndagen tog vi det bara lungt hon och jag. Myspysigt!
Igår så var jag i skolan och började kl ett. efter det drog Jag Anna Ello och Kevin till skanstull och tog en fika. resten av dagen/kvällen spenderade jag hos Denise<3 som jag inte hade träffat på jätte länge!
Men ialf. Pappa ska kolla på datorn hemma ikväll så jag hoppas jag kan göra ett senare inlägg samt bilder på denise's nya söta kattungar och sen fiket.

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0