Godmorgon!?

Hej sötnosar!

Jag vaknade upp i morse, hoppade i duschen och hade så otroligt ont i mitt ben!
Det gick inte över så mamma sjukanmälde mig och jag somnade om. (Skönt)
Konstigt nog vaknade jag lite över fem och var så godissugen!
Så jag gjorde mig en sockerkaka mums! Men just när den blivit klar är jag aldrig så sugen på den längre?
Hur som helst. Synd att jag missade det fina vädret... Fast klockan halv sex i morse var det dock inte vacker ute.
Idag blir det att ta det lungt hemma bara. Malin kommer hit snart oxå tror jag.
Som blivit tsm med sin kille igen skönt!
Tråkigt att jag aldrig har sådan tur ;)
Men men inget depp nu. Be nice and smile.



Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0