HEJ IGEN

Hej sötisar! Förlåt IGEN för att jag inte skrivit på ett tag men har ju varit sjuk som sagt och inte kunnat sitta vid datorn. Va det svininfluensan kanske? :O haha det avslöjar jag inte ;D
Har bara legat hemma i min säng och kollat på tv. Jätte tråkigt...
Men idag så har jag solat! (L) och lite senare träffade jag Elin och Liinah lite på en cigg.
Sen så kom Malin, Mickan och Jocke hem till mig en stund och gav mig lite sällskap :)
(får inte gå ut i helgen)
Och imorgon kommer Anna, säger hon ialf. Hoppas det håller och hon inte får fest planer :P
Rätt tråkigt helg som förförra. Alltid att jag blir sjuk :( Det suger faktsikt... Har jätte dåligt imunförsvar.
Nu vet jag inte vad jag har att berätta för mkt mer :)
Är inte trött heller eftersom jag inte varit i skolan i veckan så har jag kunnat sova! hihi.
Nu ska jag ut och göra min död närmre mig. Sen kolla vad som finns på tv:n eller sätta på en tråkig film.
Män som hatar kvinnor kanske? :D

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0