Lördag

Nu sitter jag vid datorn här igen. Har som vanligt inte tillgångn till data så ofta så förlåt för få inlägg...
Men igår blev det inte östermalm utan hornstull på någon B fest. Kände ingen där men såg senare några jag träffat förut :)
På festen blev jag väldigt sur.. Min kofta blev snodd och Annas skor blev snodda. Så jag gav mina skor till henne och gick i bara strumpor till slussen därifrån och sedan bytta jag och Anna så jag hade på mig mina skor. Snäll jag e :)
Ikväll vet jag inte vad som händer. Vi väntar på rebecca just nu som ska komma med lite saker och till oss :)
Mamma är oxå sur på mig pga igår för jag kom hem full så aa hehe blir chill bara kanske :p
Hyra film eller så :) Igår på kvällen ringde även en person jag inte snackat med på flera månader blev skit glad och ledsen ialf. Men vem det är får ni inte veta:) Trodde aldrig att det skulle hända faktiskt men nu hände det.
Har solat idag och så har vi kollat på freaky friday *älskar filmen* :) har precis duschat oxå och målat fransarna fast inte klätt på mig riktigt helt. Har shorts och linne :) Myspys. Ska göra annat nu :)

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0