Love it?

Nu sitter jag hemma här igen och tar det lungt.
Har varit i skolan idag och fick sluta en halvtimme tidigare!:)
Happy. Luktar fortfarande fisk om mina händer efter att ha fin skurit lax :p
Fast det gick väldigt bra för att vara första gången :)
Efter skolan åkte jag till slussen och träffade Aleksandra och Malin och hängde med dom lite :)
Sen åkte jag och träffade Rebecka en snabbis bara :)
Och nu är jag hemma igen. Tycker det är rätt skönt att bara ta det lungt hemma efter en skoldag faktiskt.
Blir väldigt trött lätt på dagarna. Pigg på nätterna. Borde det inte vara tvärtom?


Denice its me



Aja sitter och chattar med min vän vid samma namn, Denise.
Länge sen jag träffade henne! :(
Hon har även oxå gjort en blogg jag tycker ni kan spana in :)
http://trickmetwice.blogg.se

<3

Be nice
Puss D.



Kommentarer
Postat av: Denise

thnx hun! jag vill träffa dig igen snart!!men just nu känns det som jag är påväg att falla in i en förkylning :(

pösses!<3

2009-09-03 @ 15:51:13
URL: http://trickmetwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0