Skönt bad

Nu har jag precis tagit ett låångt skönt bad.
Kände att jag behövde lite värme och avslappning :)
I duschen gjorde jag även

  • Rakade benen och andra ställen.
  • Målade tånaglar
  • Gjorde manikyr på naglarna till helgen. Det åker ju tyvärr bort igen på måndag.
  • Lyssnade på lugna favoriter

Jag ska nog ta och bada oftare faktiskt :)
Nu har jag fixar med bilder oxå, ska snart göra en varma koppen med Hallon och blåbär som brorsan fått från lumpen :p Ska även försöka lägga mig före klockan 12 idag. Börjar 10.40 men vill ändå få lång sömn!

Some pictures.


haha men var ju bara tvugen när man passade på


Thats what i needed!
(raklödder, rakhyvel, tre nagelack
(röd, genomskilnig och vit) samt en
nagelfil :))



Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0