Ush

Första september ba! Ush säger jag bara. Hösten är här.
Kan man inte bara hoppa över den och komma till vintern direkt?
Fast behöver dock lite tid att hitta en seriös ******* att dela livet med.
Så man har någon fin tills snön ligger på marken och filmerna är på!
Men så synd att sommaren är påväg bort. Stor del av sommaren sög dock.
Mitt liv förändrades väldigt mycket och fick hitta en ny livsstil.
Blev inte så bra tyvärr men är på väg uppåt nu igen. Glömma tiderna är här.
Men det är något alla får uppleva:) Men nu är jag lycklig och väntar glatt på vintern.
Jag älskar snö!
Tycker det är så otroligt vackert!



Har jag inte rätt?

Nu ska pappa sätta sig lite och kolla sl bara.

Puss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0